missbelliis.blogg.se

hej, jag är en tjej på 16år. i min blogg kommer ni få läsa om mitt liv. jag går på grillska gymnasiet (fd jb) i Eskilstuna och där pluggar jag till frisör. så bilder på hår och tips kommer ibland in på bloggen.

Tredje advent.

Publicerad 2013-12-15 16:06:33 i Allmänt,

Redan tredje advent. Idag så har jag varit och fixat mina naglar. Jag gjorde det på vihastar. Billigt och bra. Det kostade 250 kr. Jag blev nöjd, får hoppas dom håller bra:) 
Efter att jag fixade naglarna så gick vi till hm och köpte present till pappa, som fyller 37 år imorgon:)

Mån - ons har vi hälsodagar i skolan. Och på torsdag så får vi lov, ska bli riktigt skönt tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela