missbelliis.blogg.se

hej, jag är en tjej på 16år. i min blogg kommer ni få läsa om mitt liv. jag går på grillska gymnasiet (fd jb) i Eskilstuna och där pluggar jag till frisör. så bilder på hår och tips kommer ibland in på bloggen.

Less på livet.

Publicerad 2013-12-09 19:46:53 i Allmänt,

Ja rubriken säger allt. Är less på livet, orkar inte mer vill bara släppa taget och gråta. Men jag får väl bara bita ihop. Snart är det ju lov men känns som evigheter ditt. Men får tänka positiva tankar men det är svårt. Måste börja ta tag i mitt liv, vet ju att jag mor bättre när jag tränar och rör på mig även att bra. Så imorgon efter skolan funderar jag starkt på att gå för bi gymmet:) 

Är snart hemma, har varit på 3års kalas min kusin fyllde år. Så det blev fika. Nu när jag kommer hem så blir det ett varmt bad, sen senare i kväll blir det ph.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela