missbelliis.blogg.se

hej, jag är en tjej på 16år. i min blogg kommer ni få läsa om mitt liv. jag går på grillska gymnasiet (fd jb) i Eskilstuna och där pluggar jag till frisör. så bilder på hår och tips kommer ibland in på bloggen.

Första advent

Publicerad 2013-12-01 10:00:37 i Allmänt,

Första december och första advent!
Nu är det bara 24 dagar kvar till julafton och i år ska jag fira med mina kusiner på mammas sida hos morfar:) ska bli roligt, jag har aldrig firat jul hos morfar och bara firat jul med kusinerna en gång innan när jag var liten. 

Snart jul lov och två riktiga veckor i skolan återstår och en hälsoveckan. Så inte långt kvar nu:) längtar värkligen. Idag så blir det att sätta upp adventsljusstakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela