missbelliis.blogg.se

hej, jag är en tjej på 16år. i min blogg kommer ni få läsa om mitt liv. jag går på grillska gymnasiet (fd jb) i Eskilstuna och där pluggar jag till frisör. så bilder på hår och tips kommer ibland in på bloggen.

erikslund

Publicerad 2013-12-26 13:59:49 i Allmänt,

har ni haft en bra jul, det har jag, jag skriver i ett annat inlägg om vad jag fick men är jättenöjd med mina julklappar.
har precis kommit hem från erikslund, har shoppat lite fick med mej en blus och en topp som var på rea.(bilder kommer upp senare.) nu så sitter jag med datorn i soffan och kollar på någon film.

vad har ni för planer på nyår?
jag ska till Malmköping och umgås med mina tjejer. så det nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela